18 Ocak 2013 Cuma

Diyette 2. Gün

   Evet diyet günlüküm. Burdayım yediklerimi yaptıklarımı özetleyeceğim.

   Bursa'ya gidenleri yolcu ettik kızımla evde kaldık. Kızımla başbaşa değil tabi. Kalabalık aileyiz annem babam ablam kızım kocam ve ben. Toplamda 6 kişiyiz yani :). Diyet yapmak o yüzden zorluyor evde kaçamak yapmak için yiyecek dolu. Ev tuzaklarla dolu. ZzZzzzzZ!!!1

 Neyse boş verelim tırıst geçelim. Bugünde bu saate kadar geldik hayırlısıyla.Su şişemle yaşadığım aşk çok büyük oldu benim için :).

Listem ahanda aşağıdaki gibiydi.

Sabah
1 dilim beyaz ekmek
1 yumurta
yarım dilim beyaz peynir
3 zeytin
Ara1
1 küçük kase yoğurt
2 dilim ayva
Öğlen
1 dilim kepekli ekmek
Haşlanmış tavuk göğsü
yeşilllik
Ara2
1 dilim börek
Akşam
Haşlanmış karnıbahar
2 kaşık yoğurt
Yine tavuk göğsü

2 litre suyumu içtim.Yatana kadar 3 litre olur. Evin içerisinde hareket edebildiğim kadar ettim. En yakın zamanda koşu bandı alınmalı !!!

Öz eleştiri : Yumurta haftada 1 gündü ben 2 kez yedim. Yanında peynir olmamalıydı !. Zeytini ise az tükettim.

Öğlen çorba olabilirdi ama kıpırdak kızımdan olamadı.

Börek mi :o börek listede yokki;! evde yapılmış kek var küçük kurabiye var ama börek yok. biliyorum biliyorum ama sabah alınmıştı ve çok git gel yaşadım :S. 

Akşam yoğurt yoktu ama yoğurtsuz karnıbaharı yiyemedim. Yinede suçumuz bu olsun anacım. :).


Yarın sabah tost yapmalı!
Kuzencanla yürüyüşe gitmeli sahile.
Öğlen için çorba olmalı.
Akşam içinde birşeyler düşünmeli.

Şimdilik bu kadar. Yeni liste yayınlandı çok heyecanlıyım bir an öncebu listeyi sağ salim tamamlayıp yeni listeye geçmeye can atıyorum. Şimdilik kaçıyorum :).

Beni özleyin anacım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder