17 Ocak 2013 Perşembe

MPG Başladım

   Evet 3 gün gecikmeli olarak başladım. İlk günler biraz alışma evresi olacak benim için. Şu anda şehir dışından gelen kayınvalide ve kayınbaba var. Onları yarın yolcu edeceğim. Onlarla birlikte gideceğim Bursa çıkarmasını da diyet yüzünden vazgeçtim . Bahanem diyette olacağım değildi tabi Pamuk Prensesim hasta olur dedim :).
  En önemli sorunum saatleri uydurmak konusunda. Erken yatıp erken kalkmayı beceremiyorum. Neyse uyduracağız. Olacak olmalı.Yapacağım Yapabilirim Daha önce de YAP-TIM. 

 Evet neler yatık anlatalım hemen .

Sabah :
1 dilim beyaz ekmek
1 yumurta
4 siyah zeytin
Bolca roka maydanoz
Yarım kesme şeker kadar beyaz peynir (!)

Ara 1
Yarım elma
Yarım kase kadar yoğurt
Ucundan ekmek-kızın çorbasına doğrarken attım ağzıma-

Öğlen
Haşlanmış tavuk göğsü
Yeşillik

Ara2
Yarım dilim tam buğday ekmeği
Yarım dilim peynir
Bir kaç dal roka

Akşam
İşte dananın kuyruğunun koptuğu an !!!
9 adet tekirdağ köfte
2 bardak ayran 
3-4 dilim ekmek
Salata
Yarım kase mercimek çorbası.


1.5 litreden fazla su.

İyi başlangıç kötü final oldu. Ha akşam yemeğinden sınra az kabak çekirdeği yedim.Ara2 de de badem yedim 5-6 adet. Of of... Neyse moralimizi bozmayalım. Yarın daha iyi olacak.

Beni mutlu eden şeyler : ;;Pazardan aldığım siyah peplum kazak
                                          Kızımın ağzından anne sözcüğüne benzer çıkan sözcük
                                          Geçen gün tartıda 88.6 görmem.


Yarın daha güzel olacak. Yapılacak işler listesi hazırlamam gerekli. Böylece daha rahat hareket edebilirim. Cumartesi diyetdaşım kuzim gelecek koccimin yokluğunda diyet işlerine çılgınca dalacağız beraber yürüyüşe gideriz artık :).

Haydi ben gidenzi sizleri de Öpenzi. 

2 yorum:

  1. :)
    Yazdikalrini zevkle okudum.
    Cok isteklisin, bu da yeter ve gerek sart zaten:)
    Kac kiloya inmek istediginin cizelgesini de yap. Birer birer rakamlar inince, insanin sevki artiyor.
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. İncebelli kilo çizelgesinde haklısın. Boş olduğum anda bakacağım. Yolum çok uzun seninki kadar uzun diyeyim sen anla. Yorumun için teşekkürler :). Çok kibarsın.

    YanıtlaSil