20 Ocak 2013 Pazar

Diyette 4. Gün

ALIŞTIM BİR TANEM ALIŞTIM SANA
  Ovet diyette 4.günümüz sanırım ben bu diyete alıştım. Sabah aç karnına yanlışlıkla tartıldım 1.3 kilo vermişim. Sanırım doğum kilolarımı verdim :).

 Sabah geç kalkıyoruz o yüzden ilk ara öğünümüz olmuyor. Erken kalkma çabalarım sonuçsuz kalıyor. 4 Şubatta işe başlıyorum o zaman düzene girecek esas beslenme düzenim.

 Yarın sabah kızımla İstanbul'a gidiyoruz. Bursa gezisine gidenler İstanbul'a gelip akşam 20 de evlerine geri dönecekler. Bizde çekirdek ailemiz olarak evimize döneceğiz. Yarın diyet açısından zor olabilir. ama tedarikliyiz neyse ki :).

 İşte bugün yediklerim:
Sabah
1 dilim kepekli ekmek
1 dilim çavdarlı ekmek
1 dilim kaşar peyniri
Yarım dilim beyaz peynir
Domates ve salatalık
1 tatlı kaşığı da pekmez

Öğlen
Ton balıklı sandviç domates ve salatalıkla yapılmış.

Ara
4 tane petibör püskevit
yarım kivi

Akşam
Fırında pişmiş palamut
Salata
Maden suyu

Suyumu içmeye devam.Bugün az oldu. Listem genel anlamda iyiydi. 

Öperim kaçanzi. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder