30 Ocak 2013 Çarşamba

İkinci Dönem 2. Gün

   Nispeten iyi bir gündü.Mehtap hanım emziren anneler içinde listeyi onaylamış. Acıkıyorum ama sorun bende. Salata yapmaya üşeniyorum. Gerçek bir menü oluşturmalıyım. Neler yapabilirim neler yiyebilirim onu belirleyeceğim bugünkü listeyi yazdıktan sonra.


  Yemediklerim köşesi yapacaktım ama her gün kaçamağım oluyor. Mesela bugün nutella yedim 3 tatlı kaşığı ama kabak tatlısı yemedim mesela. Yediklerime -5 yemediklerime +1 puan 100 tam puana ulaşınca istediğim bir şeyi kendime alacağım.

  Neyse yediklerimi yazayım zira canavarım uyandı onunla ilgilenmeliyim diğer diyettaşlarıma bakmalıyım.

Sabah
1 bardak süt
4 kaşık müsli
yarım elma

Ara
yarım dilim ekmek
çeyrek dilim kaşar
3 yeşil zeytin
Poğaca var ya listede onun yerine böyle yedim. En yakın zamanda yapacağım poğacamı !

Öğlen
Ton balığı
1 dal karnıbahar
1 dilim ekmek
2 kaşık pilav
İpeğin yarım köftesi
1 domates

Ara
3 kaşık nutella

Akşam
4-5 tane kızarmış patates
Salata
4-5 tane ızgara köfte

Ara
Yarım armut
Su
1.5-2 litre civarı
Spor
30 dakika yürüyüş

Spor hedefim 40 dakikaydı ama kızım huysuzlanınca 30dakikada bitirmek zorunda kaldım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder