25 Ocak 2013 Cuma

Diyette 9. Gün Bilançosu

  Bugün kendimi çok güzel hissediyorum piloğuuum. Sabah tartıya yanlışlıkla çıktım bim bam kilo vermişim.Mutluyum huzurluyum. 

  Neler yedim neler ama. Acıktım be bilogum kötü bir geceydi kaç defa yattım kalktım emzirdim bebeği salladım hatırlamıyorum bile. 

  İşte yediklerim ,

 Sabah:
1.5 dilim tam buğday ekmeği
1 dilim peynir
4 yeşil+2 siyah zeytin
Domates 
Roka
Kibrit kutusu kadar ekmek+ incecik nutella
Ara
meyve salatam-mandalina-kivi-armut
Öğlen
Tavuk sote
Yarım dilim ekmek
Roka
Akşam
Kalan tavuk sote
1 tane içli köfte+1 kaşık tereyağ
1 eti canga
1 parça bitter çikolata
1 ceviz

su içtim. Neden acıktığımı yazarken farkettim 2. Ara öğünü yapsaymışım acıkmazdım bu kadar çok. 
İşte böyle be bilog zaten 9. gün sonra işe başlayacağım heyecanlıyım.

 Ben gidiyorum koccimle tv izleyeceğim. Öpenzi .!

2 yorum:

  1. Selamlar :) Blog listene alındığıma çok mutlu oldum. Diyetinin 9. günüymüş.Hayırlı uğurlu olsun. Umarım herşey gönlünce gider. Ben son günlerde bloga yazı yollayamadım çünkü tüm yazılarımı biraraya toplayabileceğim bir site girişimim var, onunla cebelleşiyorum. En kısa zamanda yazmaya da devam edeceğim. Umarım sen de okumaya devam edersin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hikayen beni gerçekten çok etkiledi. İdollerimden birisin. Dukan yapmak istiyorum ama kızımı emzirdiğim için malesef yapamıyorum.

    YanıtlaSil